Mvc v35

Återbesök igen :) Allt var superduperbra som hon sa det :)
-"Inget att klaga på som vanligt med dig.."
Skoj skoj :P
Lillen är fortfarande inte fixerad men huvudet är nedåt iaf, hon dubbelkollade med ett ultraljud men nej, inte fixerad ännu.. Fick iaf se den lille kickboxaren :P  

Dagens mätningar: 

v35 (34+3)
Vikt: Totalt +9 kg sen inskrivning
Blodtryck: 120/70 
Blodsocker: 6.1
Blodvärde: 136 (yes!!)
Bebis hjärtljud: 136
SF mått: 33

Förra gångens mätning kan du se här: http://samona.blogg.se/2012/january/mvc-v33.html

Just det, barnmorskan är inte helt övertygad om att det är en pojke.. Hm.. Hon sa att ofta stämmer bebisens hjärtljud bättre än ultraljudet, ett hjärtljud under 140 brukar vara flickor.. 
Men nu är jag ju inställd på en liten son, då kan det ju inte titta ut en snopplös liten sak :P
1 Helen - mamma till Lea och Ellie:

skriven

tror inte du ska bry dig vad barnmorskan säger för är tvärtom vad hon säger, majoriteten av alla mina vänner och bekanta med bebisar med låga hjärtljud fick pojkar. Flickor ligger i majoritet högre. Lea låg på 145-150 och Ellie låg på runt 140-145. Kraam

2 carro:

skriven

På ul sa dom flicka till mig åh oj till min stora förvåning kom de en liten kille :-)

3 Samona:

skriven

Jasså.. Men det oftare åt det hållet de misstar sig, jag har hört flera som "väntade" flickor och ut kom en pojke. Men det är inte lika vanligt åt andra hållet.. Har jag hört.. :P

Kommentera här: