Mvc v33

Återbesök på MVC idag :) Allt såg jättebra ut. Hon sa att det inte fanns något att klaga på alls, urinprovet jag lämnade förra gången var jättebra oxå :) Nämnde min vikt då jag vägde mig efter mötet förra gången och hon sa att det var bra oxå, men att jag inte gått upp så mycket. Men det var bra ändå. Barnet tar ju det som behövs :)
Det gör ju inte så mycket om jag går upp lite till men för min del så är det helt ok med vikten som den är nu då jag har fått ichias till och från.. Hon föreslog att jag skulle vara som en sjöjungfru, benen ihop när jag går och undvika trappor, yeah right, lätt när man bor högst upp utan hiss.. Hm..

Dagens mätning:

v33 (32+3)
Vikt: Vet inte..
Blodtryck: 115/70
Blodsocker: Ska kolla nästa gång
Blodvärde: Kollade inte då jag äter järntabletter..
Bebis hjärtljud: 135
SF mått: 32

Han låg åter igen med huvudet neråt men han är inte fixerad ännu..

Förra gångens mätning finns här: http://samona.blogg.se/2011/december/mvc-v31.html

Kommentera här: