Friends Arena

Oj, jag tror det är första gången i mitt liv jag kollar på svt1. Det är invigningen av Friends Arena.
Jag tycker scenen är supercool, ska bli kul att gå dit nästa helg. Spännande! :)
 
Robban är där med sina kollegor, dom har ju sett till att det har blivit klart så dom fick biljetter.
 
Lillen ligger nu och sover och jag har fortsatt måla, det är en vägg kvar men den orkar jag inte med idag. Usch, helt slut i armarna nu. Men bra blir det!
Ena väggen hade torkat så nu sitter hatthyllan på plats igen.
 
Hm, tror det blir lite "ensammys" med poppisar ikväll. Mums!
1 Robban W:

skriven

Kan ju säga att Arenan är maffig och dom har gjort det bra med ljussättningen, men invigningen hade inte direkt något spännande att bjuda på... Hoppas NI får det roligare än vad VI hade <3

Svar: Synd att det inte var bättre show.. Men ja, jag hoppas det blir en kanonkväll för oss! <3
Samona

Kommentera här: