Emilio's framsteg!

Emilio håller på att växa ur sin roll som min lilla hjälplösa bebis. 
I fredags satte jag mig i soffan och tittade på när han lekte, han kröp fram till mig och slet i mina ben som han brukar göra, men sen så klättrade han upp mot mig (med en aning "vingelstöd) och ställer sig upp!
Jag lyckades även filma detta!
Men hallå!?! Han ska inte stå! Han är ju min lilla bebis ju..
 
Idag när jag höll på att diska efter maten hör jag hur Simon ropar att Emilio har ställt sig mot bordet, jag tvekade lite till det men sen när jag la mig i soffan för att han inte skulle nå mig så ställer han sig upp själv mot soffan och vrider sig mot bordet.. Hm.. Stora killen!
 
Jag som trodde att han kanske skulle lära sig att sätta sig upp själv från magläge innan han ställer sig upp. Hihi!
 
 

Kommentera här: