Kommentar

Haha! Fick en härlig kommentar från min far angående inlägget jag gjorde om Robbans ex..

"Må den satans egoistiska bitchen brinna långsamt i helvetet."


1 Irriterad!:

skriven

Tycker att det är omoget av en vuxen människa att skriva så. Visst Maria gjorde fel i att dra, men så där behöver men inte skriva. Vad gör han till en bättre människa när han skriver så där? Omoget och ovuxet! Man får tycka och tänka men så där skriver man bara inte!

2 Janne Lundstein:

skriven

Signaturen "Irriterad" är givetvis välkommen att tycka att jag är omogen. Men jag har åtminstone kurage nog att skriva vem jag är. Jag tycker nog att min kommentar speglar mina känslor rätt bra vad det gäller Marias sätt mot sin dotters far. Jag tycker att Maria är en satans egoistisk bitch och jag har all rätt i världen att ha mina åsikter. Hade jag varit Robban så hade jag rivit upp ett helvete för att på alla sätt och vis tagit vårdnaden från Maria. Det kanske var lite onödigt att skriva att "hon må brinna i helvetet", men inte för hennes skull utan för de andra stackars själarna som måste stå ut med henne!

3 Annelie:

skriven

Samona...jag gillar din pappa!!! :D

Kommentera här: