Blogglista

Du heter:
Samona
Smeknamn:
Sami, Sammi, Sötnos, Älskling.. Paragrafryttaren, hihi.. typ..
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Oj.. Beror väl på vad jag är ledsen för.. 
Beroende av:
Cigg (förhoppningsvis inte länge till), kaffe, närhet.. :P 
Vad tror folk om dig?
Det beror på vem man frågar.. Vad jag har hört är väl att jag tydligen är bra på ekonomi, snäll, hjälpsam, player (?!)..
Stämmer det?
Ja.. Men inte player-delen :P
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon. Håret.. Att jag är en stark och självständig person.
Hur imponerar man på dig?
Svårt.. Haha! Det beror väl på.. Kan inte riktigt svara på det.. Ett exempel: Om någon aldrig gör en sak och man måste tjata sig till det hela tiden. Sen gör personen det själv. Det e väl imponerande? Typ :P
Brukar du skratta för dig själv?
Ja, ibland.. Beror väl på vad man sitter och funderar på :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Hittade. Puss
Var bor du?
Utanför Sthlm.
Trivs du där?
Ja.. Det gör jag väl, mer nu än för några år sen iaf.
Har du haft sex idag:
Nej.
Hur svarar du i mobilen:
Hallå, Aaa eller mitt namn.
Vem ringde du senast?:
Älsklingen.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att han skulle städa och fixa lite, varit ute med vovven precis och sen iväg och träna typ.. 
Antal timmar sömn inatt:
Typ.. 6?
Sov du ensam:
Nej.
Brukar du komma i tid:
Till jobbet iaf :P
Hur känner du dig nu:
Träningsvärk, kaffesugen.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart skulle jag tro.
Vad tycker du om fötter:
Bebisfötter = ok, Andra = Nej tack.
Vad saknar du:
Riktigt varm sommar! 
Hade du en bra kväll igår:
Va väl helt ok!
Favorit dryck på morgonen:
Kaffe.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt midnatt..
Är du blyg?:
Nja.. Inte direkt.
Sysslar du med någon idrott:
Nja.. Idrott och idrott. Simmar, cyklar och har börjat på gym..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Hm.. Kanske.. Attraktion tror jag på..
Har du spytt offentligt:
Jaa.. Det har jag.. tyvärr.. Sist när vi gick hem från gymmet.. Haha!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Det man inte kan som tjej..? Kanske.. :P
Är du nöjd med ditt liv:
Jepp! :)
Är du bortskämd:
Nej. Men jag kan skämma bort mig själv ibland.
Vad gör du i morgon:
Gymmet på morgonen, kanske simma efter, förbi Jakan, hem till en kompis och klippa en chihuahua och sen har jag helg!! :)
Vad är det värsta du vet?:
Tröga människor, särskrivningar, idioti, lögnare.. Folk som inte kan "klippa navelsträngen" från sina föräldrar. 
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Absolut!
Vad är det finaste du fått?:
Kärlek.
En speciell dag du minns:
12/12-10
Du samlar på:
Inget speciellt tror jag..
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ingen.. Pratar väl inte så mycket då.. Med min kille isf.. Eller Marie :)
När grät du senast:
Det var nog förra veckan.. Tror jag..
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Inte så mycket.. Ta en resa iaf.. 
Vill du gifta dig:
Jepp
Vill du ha barn:
Ja tack :)
Är du musikalisk?:
"Jag sjunger hellre än bra"
Vad dricker du helst när du är törstig:
Juice
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej, inte på mååånga år. 
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jepp..
Biter du på naglarna:
Nej, gnager väl lite men inte med Acrylnaglar..
1 Robban W:

skriven

Roliga frågor, kanske sj borde svara på dom :) Goa och mysiga svar på det mesta, men jag vill inte veta vad du skulle göra om du skulle vara en kille för en dag ;) Haahahaha!

2 Samona:

skriven

Ja, det kan du göra :) Länge sen du uppdaterade din blogg..

Haha! Du skulle nog ligga risigt till om jag va kille en dag ;) Pussar

3 Robban W:

skriven

Jo det var ett tag sen, har varit för mycket annat att tänka på.

Hmm, vad menar du med att jag skulle ligga risigt till? Hahahaha!

4 Samona:

skriven

Jaadu.. haha. Måste ju testa allt ;)

Kommentera här: