Kärlek

För några år sen föll jag för dig.. Du va rolig, trevlig, charmig och allt man kunde önska sig i en partner.
Du blev till en romans som höll i sig länge.. I både glädje och tårar <3
Vi gled isär under en längre period men nu har vi hittat tillbaka till varandra igen, och ingen kan vara lyckligare än jag.
Känslan att älskas utav dig är så underbar. Vi stöttar varandra, vi skrattar (och gråter) tillsammans, har aldrig tråkigt! Tänk att det skulle bli vi igen, och tänk så mycket snack det har blivit, haha! Jaja.. Tillsammans är vi starkare än någonsin!
"Siempre Fuertes Juntos"
~

~ ♥ ~
Älskar dig!
1 Robban:

skriven

Ja, allt är verkligen underbart älskling.....trodde aldrig heller att det en dag skulle bli vi, men nu är vi här...starkare än någonsin!

Hahahaha, nej vi har ALDRIG tråkigt tillsammans, har aldrig varit så glad i hjärtat som nu, vi skrattar tills vi får ont i magen, har underbara myskvällar, kan sitta och prata i timmar om ALLT, känna hur kärleken bara växer och växer inom oss, vi antingen avslutar varandras meningar eller så säger vi samma sak exakt samtidigt i samma tonläge. "Själsfränder"

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket och finns alltid här för dig min underbara flickvän!

Pussar och mys ;)

/ Din pojkvän.

2 Samona:

skriven

Så underbart! Jag ler så fort jag tänker på våra kvällar.. fniss Så otroligt härligt att ha dig som min kille :P

Ja, visst är det kul när man försöker prata och den andre säger allt samtidigt, hahahaha! Du är underbar!



Jag finns alltid där för dig sötis ♥

Pussar// Din flicka ;)

Kommentera här: