Visdomstanden..

..är borta.
Jag kom till Tandläkaren i panikångest, gråten i halsen och allmänt skakig (jag vet, jag är löjlig), fick en shot av något som smakade desinfektionsmedel. *blä*
Efter en ca 15 minuter skulle jag sätta mig i stolen, benen höll väl lika bra som en flaska vin senare.
Fick 4 bedövningssprutor som jag kommer ihåg, minns inte så värst mycket. Tur e väl det.
Allmänt vinglig och snurrig efter, kom hem och satte mig med mitt puzzel, har väl satt ihop halva nu.
Bedövningen släppte mot eftermiddagen och FY F*N vilken j**la smärta!! *knapra ipren och alvedon*

Idag ser jag ut som en badboll i ansiktet, så svullen.. Kan knappt gapa. Men men, tur att det finns nutrilette., kanske ska passa på att banta nu *hm*.

Det va iaf en överdrivet stor tand, man såg den precis i tandköttet innan den togs ut, rötterna låg och tryckte på käkbenet som resulterade i smärta vid örat och i käken.

1 Jonna & Puff:

skriven

Är ni taggade inför nästa helgens utställning?



Jag var det imorse, men efter dagens inoff är jag också lite off, enligt domaren idag så saknar han helt könsprägel och är allt för söt för att vara en hane. Blää säger vi!

2 Samona:

skriven

Ja, jag är nervös kan man ju säga. Ni ska väl oxå dit?

Vilken tid går Puff? När åker ni?

Kram

Kommentera här: