Jahopp!

Nu har helgen passerat och det har varit full rulle på oss som vanligt!
Robban jobbade i över i lördags och jag var iväg och gjorde nya naglar, lillen blev samma dag hela 7 månader gammal och det firades med en tand till som sprack igenom, och dessutom blev det barnvaktsdebut för hans mormor ;) 
 
  
 
Efter jag var klar hos Underbara Händer Sthlm stack jag hem till mamma och fikade lite. Robban kom senare och bjöd oss på lite skräpmat. Det hade gått superbra att vara barnvakt, det var när jag kom han började grina.. Haha! Saknade väl tutten? ;)
 
I söndags hälsade vi på hos några vänner och fick 3 kassar barnkläder! Herregud, så nu har jag sorterat ut dom i storleksordning.
 
Igår var det måndag och jag tror inte jag var still en sekund. Lekte med lillen i omgångar, diskade, städade, vek tvätt, sorterade Simon's byrå och garderob. rensade hela skafferiet, dammsög och hann dessutom med 2 promenader varav en blev till centrum för att handla middag. Kom hem igen och lagade middagen och sen iväg på babysim.
 
På babysimmet den här gången fick de små testa att dyka (om man ville) och det gick jättebra för Emilio, han dök 3 gånger utan gråt eller kallsup. ;) Våran duktiga kille <3
 
 
Idag har jag varit på föräldraträff på öppna förskolan, trevligt, vi satt och pratade och fikade. Hade en talpedagog som besökte vår grupp oxå, Det var kul att höra vad hon hade att säga :)
Robban tittade in på sin lunch för en kaffe på öppnis, han hade med sig min bror som sen föjde med mig hem.
 
Kom hem och satte på kaffe, då kom Malleh förbi en stund :)
Hon ska vara barnvakt igen i morgon då jag ska till tandläkaren. Kul att hon är barnvakt men mindre kul för mig som ska till tandläkaren, har 2 hål som ska lagas orsakade av att jag gnisslar tänder/biter ihop hårt om nätterna så nu har jag dessutom en bettskena jag ska sova med.. Hmf..

Kommentera här: