Skala banan..

..skala ba.. näää.. skala tapet! Haha!
Jag har rivit ut hela (eller ja, nästan hela) tapeten i hallen, orkade inte med den längre, den hade lossnat lite var stans och Lizzie åt ju på den vid ett tillfälle 2009 (klicka för bild) så nu fick den åka!
 
Den här dagen har varit full rulle.
Vaknade vid 8, frulle till lillen, tvätta och klä på honom, ut med Lizzie, in och göra i ordning mat till henne, lekte med lillen, nattade honom efter nån timme, diskade, vek ikeakasse nr 1 av 3 med ren tvätt, började skala vägg, lillen vaknade, han gjorde några tappra försök att äta tapeten så jag städade och gjorde lunch till honom i stället.
 
Fortsatte skalning av vägg, klädde på Emilio och tog en promenad med Lizzie. 
In och vek klädpåse 2 och 3. Lekte med lillen samtidigt som jag pratade i telefon, ett par viktiga samtal.
Insåg att klockan var 15 och började fundera på middag för idag, kom på ganska snabbt att jag glömt att äta så jag tryckte i mig en banan och en shake.
 
Plockade fram middagen och började med den, det blev kycklingklubbor, ris och sås med ångkokt broccoli. Mums!
Robban kom hem och gick nästan på en gång till gymmet, Simon och jag åt middag och sen kom Robban tillbaka. Då var det dags för mig och Simon att träna, cyklade till friskis och tränade en timme. Hem och duscha!
 
Idag är jag verkligen helt slut, men hälften var väl ganska självförvållat :P
 
I morgon är det fullt upp igen! 
 
(bilder kommer)

Kommentera här: