Nu är det slut för idag!

Tack och adjö för idag! *nynnar*
 
Denna dagen har varit full rulle igen, Emilio började sin morgon 04.45 med att ligga och rulla i sängen och säga "mmmammppaammaaapp" i en halvtimme. Till slut gick jag upp och gjorde en flaska även fast han inte verkade speciellt hungrig, men han somnade om ca 5,30 när Robban skulle upp iaf *skönt*..
 
Tvättade av lillen när vi gått upp och gav honom gröt, han fick ligga och leka i vardagsrummet sen medans jag gjorde kaffe och fixade runt lite. Tittar till honom och hittar honom hängandes över Lizzie's matplats med båda händerna i vattenskålen.. Tydligen är Emilio väldigt noga med sin hygien då min tvättning av hans händer inte dög, så han tvättade själv.
 
Jag och Emilio har oxå varit iväg och kikat på ett hus idag men tyckte inte att det var allt för spännande, inget för oss, jag råkade därimot skrämma slag på mäklaren så hon flög iväg och gjömde sig bakom mig. Hahaha!
 
Lite kortfattat: Kollade på huset, lillen sov i babyskyddet i hallen och vi gick runt. Går upp och tittar på alla rum, sen ska vi ner i källaren för att kika på tvättstugan och luftvärmepump osv. Hon öppnar dörren till "uppvärmningen" och jag går tätt bakom, ser en ENORM spindel (läs 3st) och jag gör nån slags skräckslagen suck (som jag inte kan stava till) och backar, mäklaren blev tydligen livrädd men sen fick vi en garvattack och jag förklarade att jag har en aning svårt för spindlar.. Hahahaha! Ja, man måste nog varit där! Men herregud va kul det var! *Eh pinsamt*
 
Annars då? Jo, jag har fortsatt projekt-rivning-av-tapet idag och det har väl gått sådär, Emilio har mer eller mindre varit som ett nästan 10 kilos plåster på mig idag. Men men, jag lyckades iaf ställa till med ett bombnedslag i och med att jag plockat bort hatthylla och alla saker från väggen :)
 
Nä, sängen ropar! Natti! <3
 
 

Kommentera här: