Jag kan skatta mig lycklig!

Jag är så lycklig! Har världens finaste familj!
En underbar kille, en otroligt fin och snäll son, en fantastisk bonusson och en snäll vovve <3
 
Robban är så gullig och kramgo, han kramas heeeela tiden (även om skägget är i vägen, hihi)! *love*
Emilio är min ögonsten, mitt allt, så snäll, sällan grinig utan oftast bara helt lycklig och underbar! 
 
Åh va vi har det bra! Kan man önska efter mer? Nej, jag tror inte det!
 
Livet är verkligen underbart!
Jag längtar så mycket efter att våra framtidsplaner ska slå in och vad det kommer att ge oss.. <3
 
Älskar er sjukt mycket <3
1 Robban W:

skriven

Du är oxå underbar älskling :) Fixar och donar hemma hela dagarna, tar hand om barn och lagar mat :)
Ja, vi har det riktigt bra nu <3

Puss

Svar: Tack älskling! <3puss
Samona

Kommentera här: