2012-10-15

..Är dagens datum, haha. Jag kom inte på nån rubrik, är alldeles för trött.
Jag har inte berättat om mina kanonfina "lysmask-naglar" jag fick i torsdags, jag blev supernöjd för naglarna är ju såklart roooooosa! Haha! Supersnygga!  
 
Bvc-besöket idag blev inte av, vi gjorde oss klara och gick dit, satt och väntade en stund tills våran sköterska kom och berättade att vi var en timme sena. Eh va? Nej.. *Jag kollar på tiden hon har skrivit upp åt mig och slänger en blick på klockan* Vi var i tid enligt mitt kort men hon hade fyllt i en timme tidigare i datorn så det blev ingen längd och viktkoll idag. Vi ska dit i morgon kl 14 i stället. 
 
Det var babysim idag, start på kurs 2. Det gick jättebra, lillen älskar att simma. Han dök ett par gånger i dag oxå, lite längre dyk är det nu, alltså längre under vattnet. En och annan kallsup ingår tydligen. Emilio var iaf superduktig! 

 
Robban har fortfarande inte rakat sig, han håller tydligen stenhårt på hans vad. Han kammade upp allt skägg här om dagen så han såg ut som en hel buske i ansiktet! Haha! Bilden blev poppis på facebook! Hihi!
Jaja, det får väl blonderas några gånger så det blir helt vitt lagom till jul ;)

 
Idag har Emilio sprungit runt i gåstolen och testat allt, dragit och slitit i allt som går och få tag i, lådor, papper, saker.. Ja, överallt har han varit. Ikväll fick jag oxå se att han vet vad som är fel när man säger det, han försökte slita i stackars Lizzie som låg och sov och jag sa till honom, då tog han bort handen och tittade på mig, visst så försökte han göra om det men han lyssnade varje gång jag sa till honom. *stolt*
 
Han har även babblat på ordentligt idag, "Mammmmmamma" "Mamma" Mamppa" Pappa" har vi fått höra halva kvällen här - en riktig liten pratkvarn! <3

Kommentera här: