Sjukstugan!

Simon kom in i morse och berättade att han mådde illa, han försvann lika fort och sprang in på toa.. Stackarn..
Jag tror inte riktigt att han är magsjuk för han verkar må bra nu igen, utan jag tror att det är lite väl mycket i hans tankar just nu..
 
Mina planer att åka till jakan idag hoppade jag över då Simon är hemma, åker i veckan som kommer i stället. 
Jag passade på att fixa lite hemma, har plockat och städat, dammsugit, tvättat en maskin tvätt, diskat och varit nere i förrådet och hämtat upp ett "golvskydd" som nu ligger under Emilio's matstol. 
 
Igår kväll satt jag och Robban med hans nya telefon och ställde in allt han behövde ha, så nu har han både skaffat Wordfeud och Instagram, hihi! Sen kikade vi på en serie och kom i säng alldeles för sent, som vanligt med andra ord :P
Päron...?
 
 
 
 
 

Kommentera här: