Robban's födelsedag!

I födelsedagspresent från mig fick han en Sony Ericsson Xperia X10i.
Han blev jätteglad! :) Nu har vi suttit och installerat diverse program, uppdaterat telefonen mm..  
 
Från barnen fick han presentkort på Dressman eftersom Simon sa att han ville köpa en skjorta till sin pappa, hihi. Jag blev helt ställd när jag frågade Simon här om dagen vad han ville ge Robban, han sa helt allvarligt: "Jag såg en reklam på Dressman och dom hade fina skjortor, det vet jag att han vill ha, kan vi köpa det?" Gullegrisen!
 
Jag lagade en av rätterna Robban älskar till middag, currykyckling. Det var poppis <3
 
 
Ikväll har vi dessutom suttit ner och pratat allvar med Simon då det krånglar med att bo veckovis hos oss och hans mamma och nu valde han att bo här på heltid. Det känns ju skönt att han trivs så bra med oss här hemma <3
 
Nu sover Emilio och Simon har iaf lagt sig. Ska försöka mig på en myskväll med min älskade karl och hund <3
 
Hoppas ni har haft en bra kväll! Kram från mig :)

Kommentera här: