Helt slut.. igen..

Oj, va jag gäspar.. Hm.. Lillen är förkyld och är allmänt hängig och klängig. Vi hoppade över babysimmet igår då han redan då hostade och snorade för fulla muggar.
Idag har han varit trött nästan hela dagen, han sov en gång mer än vanligt och dessutom somnade han vid 18.30 för natten, eller ja, han vaknade 19.20 igen och då gav jag honom vällingen.. Liten då.. 
Ingen feber iaf, 36,8 hade nu på kvällen. 
 
Idag var Marie och Nathalie över på visit. Barnen lekte iaf en stund tillsammans och vi satt och snackade, eller ja, jag försvann väl mer eller mindre för att lägga en övertrött Emilio - utan resultat.
 
Tog sen en promenad för att hämta upp Marie's andra dotter..
 
Jag började med middagen strax efter jag kom hem, lillen fick såklart smaka maten idag igen. Igår fick vi städa hela golvet, stolen och honom efter ett försök att äta tonfisk-pastasallad själv ;)
Idag blev det värre!
Emilio insisterade på att äta rivna morötter och Chili con Carne helt själv och iomed det så fick jag åter igen städa halva köket, bordet, matstolen, riva av kläderna och lägga i "tabort" och sen bada en orange unge!
 
Men han var ju glad ändå, mammas lilla gladfis! :)
 
  
 

Kommentera här: