Ännu en helg..

Jag är verkligen sk*tdålig på att blogga på helgerna. Men men, den här helgen har varit väldigt upp och ner. 
I fredags fixade jag middag som jag skrev i förra inlägget, fick dessutom en härlig kommentar av min älskling <3 *underbart*
 
Lördag morgon vaknar jag och börjar må illa, vad nu liksom? Springer till toan och upp kommer.. ja.. Det behöver jag ju inte tala om, men upp kom det. Samma sak nån timme senare. Blää.. 
 
Mådde illa hela dagen och ville inte äta nåt, till slut vid 16-tiden delade jag och Emilio på en banan och det gick bra. 
Robban var hela eftermiddagen hos min mamma och hjälpte till att fälla/såga upp 3 träd som skulle bort och jag hade ingen tanke på mat överhuvud taget. Han ville ha pizza och köpte med en till mig oxå, jag smakade på den och åt mindre än en "Emilio-potion". Men maten fick stanna kvar iaf. *Phu*
 
Söndagen började bättre, allt fick stanna kvar iaf. Kände mig piggare och åkte en sväng till mamma, Robban fortsatte arbeta och fixa tills vi var tvugna att åka hem. 
 
Jag stack iväg på bio med Marie och Jennie, käkade i Kista tillsammans och sen kikade vi på "Twilight Breaking Dawn part 2". Jag tyckte den var bra, helt ok. Man fick ju till ett avslut iaf. 
 
När jag kom hem var lillen fortfarande vaken och jag möttes av en frustrerad Robban som hade gjort allt för att försöka lägga honom. Allt han hade gjort var att ligga och rulla runt, skratta och babbla på för fullt. Haha!
Stackars Robban :P (Jag skulle poängtera att han dessutom försökte i 1,5 timme).
 
Lillen var lika pigg och glad hela kvällen och vägrade varva ner, men till slut gjorde jag mig klar och kröp ner i sängen med honom, efter en låååång stund somnade han äntligen, typ vid midnatt.. Haha!
 
Bild 1 och 2, lillen äter jordgubbe. Bild 3, smakat på blåbär. Bild 4, 5 och 6 får tala för sig själva ;)
  
  

Kommentera här: