10/11/12

Ja, det var gårdagens datum och då var vi och hälsade på hos Robban´s nya arbetskollega och hans familj.
Åh vilken underbar och härlig familj, man kände sig verkligen bekväm och vi hade det jättetrevligt. 
Simon ville till och med stanna kvar över natten :P
Vi blev kvar ett antal timmar och blev bjudna på fika, det var deras minsta dotter som fyllde 7 år och då blev vi oxå inbjudna! :) 
 
När vi kom hem hade vi myskväll med popcorn och film, vi såg Casper. Tydligen hade varken Simon eller Robban sett den, wierd, jag som såg den när den kom ut! Haha! Jag var ju i Simon´s ålder då så den tyckte jag var jättebra. Hihi! Efter filmen gick Simon och la sig och Robban försvann in i badrummet, kommer ut och jag bara stirrar på honom. Han hade rakat av sig skägget, han kändes som en helt främmande man så jag sa till honom när han kom fram för att pussa mig att det kändes lite som om jag var otrogen nu.. Haha! En okänd man!
Emilio reagerade lite i morse oxå genom att sitta och stirra på honom innan han satte handen på kinden och gav sin pappa en kram!
 

Kommentera här: