Spinning

Idag var jag och lillen på Babycafé på öppna förskolan vid 10-tiden, satt och snacka massor med Marie och Jennifer, sen hade vi sista babymassagen idag oxå. 

Kom (gick superfort i ösregn) hem och gav lillen mat, väntade in Robban och sen åkte jag och hämtade upp Marie för ett pass "prova-på spinning". Usch och fy! Jag är totalt j*vla otränad. Haha! Jag höll bokstavligen på att dö!! 

Snacka om intensivpass efter man i stort sett legat i ide i ett år eller så.. Haha!
Marie verkade oxå rätt slut ;) Men men, vi grejade det iaf. Cyklade konstant under hela passet, förstår inte hur man orkar följa hela "schemat", sitta, stå, luta sig framåt i omgångar. Undrar hur jag kommer må i morgon!! :P

Vi ska iaf börja träna nu, funderar på att testa "GymMix" som ligger här i närheten :)

Kommentera här: