Sack'n Seat

Jag funderar på att skaffa en sånhär:




Nu kan man alltid ha en barnstol tillhands på resan, hos vännerna, på restaurangen eller caféet.
Sack ´n Seat är barnstolen som tas med i en liten påse.
Förvandlas från påse till stol på bara några sekunder - och lika snabbt tillbaka igen! Den tar knappt någon plats och väger inte mer än 80 gram. Med ett enkelt och snabbt handgrepp fälls Sack´n Seat ut ur sin inbyggda skyddspåse, träs över och fästs vid en vanlig stol och blir då en ren, bekväm och säker barnstol.
Sack ´n Seat kan användas från ca 6 månader, eller då barnet kan sitta själv, upp till ca 2 år. Den passar i stort sett alla stolar och barnen sitter säkert och tryggt, utan att det blir krångligt att sätta eller lyfta ur barnet. Genom att spänna olika band anpassas stolen enkelt för att passa barnet och ge en säker och bekväm sits.
Tvättas i maskin på 30 grader. Den är tillverkad i bomull och polyester och anpassad till EU-standard. Perfekt att ha med på resan! (Taget från Pappaprylar)

Vad tror ni om den?
1 Dessie:

skriven

Jag ville ha en sån till dottern men blev aldrig av ;) Tror jag kommer köpa en sån till Kevin sen när han är 6 mån+ :)

2 Samona:

skriven

Okey, ja jag tänkte införskaffa en jag oxå, skönt att ha i skötväskan ;)

3 Puma:

skriven

Jag hade en sånn till kitty, super bekväma att ha med sig i skötväskan då det inte alltid finns barnstolar på alla resturanger/caféer.

4 Samona:

skriven

Ja det var min tanke oxå. Och när man besöker nån :P

Kommentera här: