Friskis & Svettis

Den här veckan har jag hunnit med 2 friskispass. Puh va jobbigt det första passet var! Jag är verkligen inte på topp (än) när det gäller träning. Haha!

Andra passet gick mycket bättre och ingen träningsvärk efter, iaf inte lika mycket som efter första gången :P

Nu blir det friskisgympa 2 dagar i veckan!! Träna träna träna!!

Kan ju glädja mig med att jag har gått ner mina 9 kg som jag la på mig under graviditeten och sen vägde jag mig i onsdags och hade gått ner ett kg till! Yay! Nu ska jag bara träna bort lite mage så är jag nöjd och glad, lillen är ju faktiskt 4 månader snart så det är på tiden ;)


 
1 SANDI:

skriven

Hej! En fråga.. vart går ni o tränar??? Blir lite sugen jag me :) Men måste fixa barnvakt om jag ska börja träna.. så är lite osäker på om det funkar. Hmmmm...?? Kram kram

Svar: Det är olika, på måndagar är det i finnstaskolan, och torsdagar i bergaskolan, båda är mellan 19-20 och är gratis nu fram till midsommar :) Kramar
Samona

2 Robban W:

skriven

Hehe, ja du har gjort mig otroligt imponerad älskling :) Tycker att du är sååå duktig som kämpar på och närmar dig ditt mål varje dag <3
Du är en inspirationskälla för andra som vill komma igång och träna ;)
Älskar dig massor och stöttar dig till 100 procent <3

Pussar och kramar!

Svar: Tack älskling <3
Det är så underbart att du alltid finns där för mig <3
Älskar dig massor oxå! Puss o kram söt <3
Samona

Kommentera här: