2 veckor

Precis nu är det exakt 2 veckor sen jag hade avslutat en mysig middag med min älskling och värkarna startade på riktigt. Va fort det går, jag har redan glömt hur värkarna kändes då men jag har inte glömt hur det kändes att trycka ut honom ännu.. 

Lustgasen kom ju som sagt lite sent så jag hann ju inte riktigt lära mig den innan han kom.. 
Hela Emilio kom ut i en värk, inte huvudet först som stannade i väntan på en värk till utan HELA barnet kom i en värk!

Känslan var som att man river upp en stängd dragkedja (ljudet och känslan i händerna), och häller kokande vatten på hela underlivet. Usch va det brände.. Men det är förbi och ut kom en underbar liten pojke.

Chocken var väl att han inte skrek, jag fattade inte heller att han var ute förrän han låg på mig och jag kände när han kissade ner mig. Tydligen blev han lika chockad som jag att det gick så fort att han inte sa nåt. 

Jag älskar dig min lilla prins <3

1 Paula:

skriven

Fin liten kille där!

Avundas inte känslan av blixtförlossning. Hoppas att du har repat dig. Men visst är belöningen underbar! <3

2 Jennifer:

skriven

Oj har det redan gått 2 veckor :)

3 Samona:

skriven

Tack :) Nej, det blev en smärre chock men vi alla mår bra och jag har inte fått några men av det. Vill ändå ha fler barn ;)



Ja, visst har det gått fort Jennifer? :P

4 Nora, Neo och Eddy.:

skriven

han är jättefin Samona!! =)

Kommentera här: