Veckan innan jul å lite till ;)

I lördags blev lillen 10 månader gammal, och det blev en slappardag för oss här hemma. Lite småfix men var mest hemma.. Söndagen var väl liknande bortsett från att jag stack iväg till morfar och lämnade en bilkudde som min kusin skulle ha och en sväng till stinsen.
 
Min moster och kusin landade tidigt i tisdags morse på arlanda, flygresan från Minnesota minns jag väldigt väl, inte så kul och efter känner man sig som en klubbad säl, då både pga 7 timmars tidsskillnad och en 14 timmar lång resa.. Blää.. Men resan hade gått bra! Jag, min bror och Emilio åkte hem till morfar och hälsade på en stund. Kul! Det var 2 år sen vi sågs :)
 
Mina fina kussar som spelar på divers konsoller ;)
 
Idag fick jag ett sms från Marie strax efter jag vaknat där hon skrev att hon var på väg till Isabelle's förskola och erbjöd sig att ta med Lizzie på en promenad så jag skulle slippa springa ut och in innan Lizzie skulle få mat. Åh va gulligt av henne! Lizzie kom tillbaka, fick frukost (som hon inte åt) och vi alla gjorde oss klara att åka till Kista.
Släppte av Lizzie hos "bonus-matte" Carin och hämtade upp Marie och Nathalie.
 
Vi började med att stanna till hos en frisör i Kista där vi båda klippte oss, sen fick vi och barnen nåt i magen innan vi började shoppa loss ;) Jag handlade lite julklappar, det blev till min bror, lilla Simon, Robban och Emilio. Har bara ett par småsaker kvar att fixa, vilket blir på lördag, men sen är allt klart!
 
Lite bilder:
  
Bild 1: Mysigt igår kväll
Bild 2: Finisar i Kista väntar på mat.
Bild 3: Emilio leker medan jag lagar mat ;)

Kommentera här: