Stackars lilla bebisen..

Ikväll efter maten kaskadkräktes Emilio, stackarn. Han blev helt förstörd..
 
En stund senare gjorde vi i ordning honom för sängen, han fick flaskan och somnade, jag la ner honom i hans säng och ett ögonblick senare kräktes han igen, inte så mycket så jag vände mig för att hämta en handduk och då kräks han igen, över hela sig själv, hela sängen, spjälskyddet, täcket mm.. ..och ännu en gång när jag satte honom upp..
 
Usch va hemskt det måste ha varit, stackarn.. Efter det fick han sova i min säng medans jag bytte i hans säng.. 
Nu har jag precis flyttat över honom till sin egna säng då jag inte vågar låta honom ligga kvar själv, han kryper ju runt när han sover.. 
 
Hoppas han får sova en stund nu iaf, även fast magen är tom.. <3
 
Nu håller vi tummarna att det inte är kräksjuka här hemma..

Kommentera här: