Pappa-date

Igår skottade jag fram bilen och åkte till Rosersberg för att luncha med pappa. Tyckte inte att det var svårt att köra bil, förstår inte varför alla klagar.. ;)
 
Emilio verkade bli väldigt glad över att träffa sin morfar! Han var på bra humör hela tiden. 
 
Jag tog med pappa till O'learys i Märsta där han bjöd på lunch! :) Lillen åt sin egna mat och sen fick han en tallrik med majs och ananas där ca 70% hamnade på golvet. Men han var ju glad iaf! :)
 
Släppte av pappa igen och tog vägen via upplands-väsby där jag stannade till för att hälsa på Lennart (min brors pappa) och hans 2 kollegor som inte har träffat Emilio. Jag jobbade extra där för några år sen när de behövde någon med C-kort för att kunna köra lite husbilar till en mässa. Den här gången vågade jag inte ens kika på nån bil, snacka om att man blir sugen på att köpa... :P
 
Kom hem och lillen vilade en stund, fixade i ordning kaffe och middag till killarna. Körde Simon till hans träning och sen gick jag på Julfest på jobbet. Trevligt. Julbord och liveband med diverse tävlingar stod på menyn! 
Kul att träffa alla gamla kollegor efter så lång tid! 
 
Tog med min "svårmor" och åkte hem relativt tidigt, jag mådde inte jättebra. Men trevligt var det iaf.
 
I morse när jag vaknade tog jag och hällde upp en kopp kaffe och direkt efter det sprang jag in på toa och kräktes, fattar inte vad det kan vara som är fel. Det kan ju inte vara vinterkräksjukan, INTE gravid (vad jag vet och vad testet visar) och tydligen inget smittsamt! Hm.. Nån idé på vad som är fel?
 
 

Kommentera här: