2 advent!

Nu närmar sig julen med stormsteg. Kanske dags att börja handla julklappar? Haha. Nja.. 
Det kan vi göra i helgen som kommer, vet redan vad som ska inhandlas.. 
 
Igår jobbade Robban över, det blir lite extra klirr i kassan lagom till jul ;)
Lite trist bara att han inte var hemma på hela dagen men vi fick en myskväll ändå. Kikade på film och hade det mysigt i soffan, Simon somnade nästan lutandes på mig under filmen men höll sig vaken tills den var slut, ca 23.30.. :)
 
Idag har det städats, tvättats och plockats fram lite mer varma jackor, mössor och vantar. 
(Tänkte ge mig på en "snödag" med Emilio i morgon och se hur han reagerar av all snö :) Så nu är överdragsbyxor, till mig, framplockade.)
Blev bjudna på adventsfika och middag hos min mamma, det var ett tag sen vi var där känns det som så det var trevligt. Ska även hjälpa mamma med hennes hemsida snart, ska bara plugga på det lite.. Haha, hur ska detta gå? Jag tror jag fixar det, det är ju bara html-koder (hoppas jag).. 
 
Nu är snart helgen över så ikväll ska det bli en lugn kväll i soffan tillsammans med Robban. Ska även börja fylla i svaren på frågorna snart ;) Ingen som har lite frågor till oss på lager?
 
  

Kommentera här: