Oj oj oj!

Här händer det grejjer!!

Jag menar ju såklart med Emilio <3

Han har alltid haft svårt att vara utan tutte och vill inte ta flaskan.

Vi testade tipset om att ha bröstmjölk i flaska till maten i stället för vatten och det fungerade rätt bra igår. I morse gav jag gröt, en ny dessutom, denna gången med smaken äpple + päron och den var omtyckt. Till gröten fick han bröstmjölk i flaska och han tog den faktiskt!

Han har inte ätit nån annan mat idag då han sov på dagen rätt sent och vaknade när vi skulle gå på babysim. Men efter babysimmet gick vi hem. Han var helt slut men ville vara uppe och leka. Vi lekte och Robban kom hem, vi (vuxna) åt middag och sen skulle jag natta en trött liten kille.

Lägger mig i sängen med honom, ammar, han äter tills han är klar, precis som vanligt. Men här kommer nyheten: Han släppte tutten och började gnälla och ha sig. Jag ger honom nappen som låg i sängen (han tar ju knappt napp men leker gärna med den) och han tar den, börjar snutta och somnar! Kvar låg en stirrande, chockande mamma.. Haha! Oj oj oj! Framsteg :)

Kommentera här: