Denna vecka!

Igår var mitt sista pass på jobbet. Nu har jag jobbat på mitt gamla schema i 3 veckor och då har Robban varit hemma med Emilio. 
Det kändes skönt att jobba men samtidigt saknade jag min lilla prins nåt så otroligt!
Nu ska jag vara hemma och hoppa in ibland vid behov.
 
Den här veckan är det full rulle. Idag är det babysim, ska försöka ta mig till öppna förskolan i morgon eller på onsdag, min kollega Sanna ska komma och hälsa på, natten till torsdag kommer pappa och Fia som ska bo här till söndagen, torsdag kanske vi ska till nåt köpcentrum, fredag har vi bvc-besök, lördag namngivningssceremoni och sen ska jag/vi hinna handla till den..
 
Full rulle med andra ord. På söndag lär jag väl vara helt slut. Haha! Jag fyller ju dessutom år helgen efter men vi får se vad vi gör då.. Blir nog bara lugnt..
 
Robban har sagt att jag inte ska boka upp nåt helgen den 14e.. Undrar vad han har planerat.. Hm..
 
När jag var på jobbet i lördags gjorde Robban och lillen en teckning till mig. Hans första teckning! Åh va fin den var! :)
 

Kommentera här: