Väldigt onödigt tjafs :P

1. Hur gammal är du om fem år? 5 år äldre ;) Hihi! 31 är jag då..

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Har inte varit vaken så länge ännu så det får bli Robban under natten då, eller Lizzie som är hemma oxå :)

3. Hur lång är du? 165 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Camp Hell igår kväll, haha! Är man troende ska man nog se den men det var inget för oss ;)

5. Vem ringde du senast? Carin, hundvakten innan vi hämtade Lizzie igår..

6. Vem ringde dig senast? Robban :)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Från min älskling i morse men det kan jag inte skriva ut här, lite av det: Godmorgon älskling :). Hoppas du har sovit gott och att du får en underbar dag. (......) Saknar dig massor <3 Älskar dig! Puss

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vart jag ska höra av mig :P I bilen känns det bättre att ringa.. 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda sen jag var liten..

10. När såg du senast din mamma? I fredags när vi kom med Lizzie.

11. Vilken ögonfärg har du? Blandat :P Blå/grön/grå-aktiga

12. När vaknade du i dag? Tidigt men gick inte upp förrän 9.00 ungefär..

13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for Chistmast is you.

14. Vilken är din favoritplats? Har väl ingen direkt favorit men där jag är tillsammans med min familj.

15. Vilken plats föredrar du minst? Smutsiga och ofrächa platser..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, ingen aning. I en villa eller ett radhus med min familj :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Clowner, efter filmen "DET".

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När Robban nös i en klädaffär i Kista, det lät så roligt att jag började asgarva.. :P

19. Hur stor är din säng? 180x200 :)

20. Har du stationär eller bärbar dator? 2 bärbara, en hemma och en som tas med ibland..

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har 2 och en jättelång kudde vid kanten, Robban har 2 oxå så... 5.. :P

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? Jag har bott inom Stockholms län hela livet, men på många orter ;) Eller för att tillägga, Minneapolis och S:t Luis Park, Minnesota oxå.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på årstid, strumpor inomhus nu iaf..

26. Är du social? Yes!

27. Vilken är din favoritglass? Bubbly (från Bulgarien) annars saltlakrits.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Är inte så mycket för efterrätter, en fruktsallad kanske..

29. Tycker du om kinamat? JA!! MUMS!!

30. Tycker du om kaffe? Yes..

31. Vad dricker du till frukost? Dricker till frukost? Kaffe, juice ibland.. typ..

32. Sover du på någon särskild sida? Nja, sover helst på magen men nu är det lite svårt.. Ligger och vrider och vänder en hel del nu..

33. Kan du spela poker? Ja.. Det borde jag komma ihåg hur man gör ;)

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja.. Underbart <3

35. Är du en beroendemänniska? Hm.. Vad ska man svara på det?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, några stycken..

37. Vill du ha barn? Jepp, har ett på G. Vill nog ha en till sen ;)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska (American English)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, men inte pga mig, det var inom jobb..

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Familjen, mig själv..

42. Äger du dyrbara smycken? Nja..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Gray's Anatomy, Ghost Whisperer, True Blood, The Vampire Diarys, AFV..

44. Kan du rulla med tungan? Jepp

45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm.. Pernilla :)

46. Sover du med gosedjur? Nej, men killen :)

47. Vad har du för ringsignal? Just nu har jag: Pitbull - Give me everything tonight

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Läsk-kork.

50. Flirtar du mycket? Nä..

51. Kan du byta olja på bilen? Nja.. Jag har kunnat..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nix

53. Vilken var den senaste boken du läste? Allt för min syster, tror jag..

54. Läser du dagstidningen? Aftonbladet på webben..

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nä, jag kör den..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Senast? Hm.. Bandit tror jag..

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En bock på en räkning.

59. När var du i kyrkan senast? I somras på Jessica och Lindas bröllop.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Johan eller Pelle (säger er jättemycket va?)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ett par dagar bara, har campat i husvagn mest..

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Min älskade kille, han kom hem ett par dagar innan festen i lördags och hade köpt med sig alkoholfritt vin och en Mojito-mix till mig så jag oxå fick dricka nåt på festen :)

63. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting

64. Har du varit med i tidningen? Ja, några gånger..

65. Vad är det konstigaste du ätit? Inget jag kommer på såhär, rå fisk kanske? Blää!

66. Vem såg dig naken senast? Robban.

67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa/vit.

68. Hur imponerar man på dig? Visa sig klara en personlig utmaning.. typ.. :P

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Marie. Pernilla oxå förut men hon har flyttat nu.. :'(

70. Har du någon piercing? 10 st men har inte den i naveln i för tillfället..

71. Din största vinst? Min familj, lillkillen i magen <3

72. Civilstånd? Förlovad + sambo.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook varje dag, bloggen skulle kanske oxå stå med men det blir inte varje dag faktiskt..

74. Är du fåfäng? Nej absolut inte..

75. Ångrar du någonting du gjort? Jepp.

76. Hur gammal är din pappa? 48.

77. Vilket är ditt drömjobb? Hm, den som visste det.. Säger till när jag har hittat det ;)

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Köpa hus, inreda och renovera som man precis vill ha det. :)

79. Vad har du haft för husdjur? ca 25 kaniner, vandrande pinnar, fiskar + en räka, hundar, marsvin, möss, hamstrar.. Dammråttor? :P

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Nej, det finns nog en anledning till att de inte vet, om det nu skulle vara nåt.. En-två läsare vet nog allt? Så egentligen finns det inget att skriva.. :P Beror på vem läsaren är..

81. Svär du ofta? Nja.. Fan hör man väl ibland..

82. Sverige när det är som bäst? En solig sommardag med familj och vänner..

83. Kan du åka slalom? Ja, men inte så bra ;)

84. Vad har du ätit i dag? Ingenting än så länge..

85. Vad har du för utbildning? Är utbildad Långtradarchaufför och Klassisk Manikyr.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögonen tror jag..

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Svårt att säga just nu, innan jag blev gravid hade jag nog svarat magen, men inte just nu, efter förlossningen kan jag svara det igen ;)

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är snäll och omtänksam..

89. Vilken är din sämsta egenskap? Lättstressad (och då oxå lättirriterad), paragrafryttare (hihi), krånglar till saker ibland som egentligen inte är så krångliga..

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Oj, vet inte..

91. Saknar du något? Ja tyvärr..

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Nja, när man fyller "stort", barns födelsedagar, 15 år, 18, 20, 25, 30, 40 osv..

93. Vad gör dig ledsen? ...när jag är gravid? Lite allt möljigt, sorliga filmer och sånt..

94. Vad gör dig glad? Roliga saker såklart.. :)

95. Har du varit gift eller förlovad? Jepp, är förlovad nu..

96. Vad ska du göra i helgen? Jobba.

97. Vad är det knasigaste du gjort? Oj, det är nog mycket.. Har "klanststunder" då och då.. :P Blivit ihopfälld i en solstol är väl ett av klant-tillfällerna :)

98. Vad har du för laster? Popcorn!! Hihi! Kelsjuk ibland :)

99. Vem är din förebild? Ingen direkt person så.. Vet inte..

100. Vad ska du göra när du nu svarat klart på alla frågor? Äta frukost :P

Kommentera här: