Tåget

Jag satt på tåget idag, inte ofta det händer men nu var jag tvungen.

Gick på i Kungsängen och satte mig i en av de platserna som är 2 + 2 mitt emot varandra i ena hörnet. Kommer till Kallhäll, typ 2 människor går på, kommer fram till Jakan, typ 10 människor går på.. 3 st killar av den utländska härkomsten kommer fram till min sida och sätter sig runt mig, en beklagar sig (på ett språk som man såklart inte förstår) över den som sitter bredvid mig och byter sen plats med honom. Ehh jaha? Men men.. Då sitter en framför och pratar samtidigt som jag ser att han tittar på mig, fattade väl att dom pratade om ringen jag hade på fingret av alla gester dom gjorde. Ja, jag är förlovad, titta inte på mig! Fatta! haha! (Nu får ni absolut inte tro att jag klankar ner på utländska, halva min familj är precis det) Dom sitter iaf och halvstirrar på mig hela resan, kul. *NOT*

Framme, iväg till tunnelbanan.

Såg massa människor såklart och tittade lite runt omkring mig.. Hur tänker vissa människor igentligen?

En tjej satt och blängde på mina naglar och hade själv ett flagat gulaktigt (supergräsligt) nagellack med skit under naglarna (mörkt runt iaf), tjejen bredvid henne satt i telefon nästan hela resan och blängde samtidigt på tjejen med naglarna om vad hon skrev i sms.. Haha! Hon hade på sig vad som såg helt normalt ut men så tittar man ner mot golvet, knästrumpor och... gummistövlar (?!) WTF! Varför vill man ha gummistövlar?! Nya modet eller? 

Hahahahaha! Jag ska nog inte åka tåg. :P
1 Robban W:

skriven

Hahahahahahaha!

Det här var det roligaste jag läst på länge älskling :D Tror att killarna som var av utländsk härkomst var lite avundsjuka på att du var förlovad och att dom inte hade en chans att lägga in en stöt ;) Hehehehehe!

Sen att du är en person som studerar andra på tunnelbanan är ju bara för roligt... "Hon hade skit under naglarna". Hahahaahahahahaha! Hade du förstoringsglaset med dig idag :P ?

Tjejen som blängde på dina naglar var bara avundsjuk för att hennes var fula och dina såååå fina som din syster Jeanette Stork gjort :D Grymt duktig syrra om jag får säga det själv.

Hoppas nu att din dagliga upplevelse av att åka kommunala medel har gett dig en större insikt i andra människors utseende och beteende älskling ;) Hihihi!



Älskar dig vacker <3 Pussar och kramar!

2 Samona:

skriven

Hahahaha! Du är rolig du :)

Mäh, man behöver inte förstoringsglas för att se det, det va som en mörk ram runt hennes söndertuggade naglar! :P



Älskar dig! <3 Puss

3 Simon:

skriven

Samona.. säger bara ett ord; duärväldigtknäppsomensläggermärkettillsånasaker. Hahaha ;)

4 Samona:

skriven

Hahahahaha! Jaa, lite då :P

Kommentera här: