Härligt! :)

Livet är underbart! Längtar och hoppas så mycket på en liten bebis.. 

Känner mig bättre än förra gången, bara lite illamående och lite ömmande här och där :P
Har just fått reda på att en jag känner oxå är gravid och ska ha ganska nära mig själv. :) Woho! Grattis!
(den personen får själv kliva fram och berätta det sen)

Jag har semester nu från och med idag och fyra veckor framåt, kanonväder va det idag! Hoppas på en bra semester nu!! :)

Allt är bara kanon just nu! :)
Haha!
1 Robban W:

skriven

Jag är så otroligt lycklig jag oxå min älskling :D Det går inte att beskriva den underbara känslan som jag känner nu.

Hoppas du känner dig bättre snart älskling och att allt går bra denna gång <3



Du är mitt allt och jag älskar dig oändligt mycket!



Pussar och kramar <3

2 Samona:

skriven

Underbart ♥

Ja, jo men jag mår bra :) Lycklig! :)



Älskar dig mest!! ♥ Kyssar ♥

3 Magnus E:

skriven

tummarna hållna

Tänker på er.

Grattis till bulldegen!

4 Samona:

skriven

Tack så mycket :D

Kommentera här: