Om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, följde mitt hjärta :)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hm.. Nej..

4. Dog någon som stod dig nära? Kan man väl säga.. Mina 2 små.. :(

5. Vilka länder besökte du? Bulgarien och Turkiet.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? BEBIS!! :) Hihi

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 25 juni, våran officiella dag :)

8. Vad var din största framgång 2010? Hm.. Igen: Följde mitt hjärta :)

9. Största misstaget? Kanske man inte borde skriva här.. :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja..

11. Bästa köpet? Wii konsoll och spel! Hahahahaha!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Oj, ingen aning..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Robban, väldigt ofta..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Ingen aning..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Rest..

18. Hur tillbringade du julen? Med Robban och min familj i stan hos min morbror..

19. Blev du kär i år? Jepp, återfall! Hihi

20. Favoritprogram på TV? AFV tror jag..

21. Bästa boken du läste i år? Snabba Cash

22. Största musikaliska upptäckten? Hm.. Ugglas Revy? Hahaha

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, ett kamerastativ bla.

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Den dagen va jag hemma och tog det lugnt men jag firades lördagen innan, hade precis kommit hem från Turkiet på morgonen, Robban och min mamma hade fixat så det kom massa folk :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske det..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Bekväm.. Stilren..

29. Vad fick dig att må bra? Robban

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen

31. Vem saknade du? Oj.. Vet inte..

32. De bästa nya människorna du träffade? Min "tvillingsyster" Anki och hennes kille Johan!

33. Vad ser du mest fram emot med 2011? Svårt att säga men den som väntar får väl se.. :)

Kommentera här: