Gästblogg á la Malleh

Hejsan! Malleh heter jag och är en ung vän till Samona! Tänkte gästblogga lite hos henne.
Om man skulle beskriva Samona är hon en överglad tjej, alltid är trevlig och rolig att umgås med! :)
Man blir själv alltid så himla glad av att vara med henne.

Hade hon varit min storasyster, hade hon (enligt mig) varit världens bästa syster. Förstår verkligen inte hur man kan tycka illa om henne överhuvudtaget. Snart blir hon mamma till en , vad jag tror, mycket sööt liten pojke! Hon kommer nog bli en supermamma. Tillsammans med robban och lilla simon blir dem en fin liten familj! Oj.. gud så jag skriver!

Men så alla vet, så är den här kvinnan en av de bästa jag vet. och på ett vänskapligt sett älskar jag henne! Nu vet du de Samona!

Ska nog avrunda här, men hoppas vi ses snart. Ta hand om dig och familjen.

Puss och kram på er!!

// Malleh
1 Samona:

skriven

Va gullig du är tjejen! <3

Tack för dina fina ord :)

Du är som min lilla syster, lite blyg ibland men en helt otrolig och stark människa! Påminner lite om mig själv i din ålder ;)



Love you soooo much vännen <3

Puss o kram

2 Fnulan:

skriven

Vad skoj med gästbloggning!!!

KRAM

Kommentera här: