Att gästblogga

Hihi! Söt gjorde ett inlägg nedan.. Jag gjorde en ny kategori som heter "gästbloggare", det kanske skulle vara nåt :P

Så, om det är någon som känner sig manad att gästblogga hos mig kanske kan göra det ;)
Den får samtidigt en länk till sin egna blogg ;)

Vilken idé! Haha! *smarta jag*

Nån som är intresserad?

Edit: Har haft ett intresse till att gästblogga, detta är ju för de som känner mig förstås, eller som "vet" vem jag är.. Släng in en kommentar (publiceras inte) med ditt inlägg så kommer den upp. För er som inte har en blogg men ändå vill skriva några rader kan göra det oxå! :)
1 Fnulan:

skriven

Tjena! Slänger väl in en kommentar för att visa att ajg är nyfiken i en strut och snokar i din blogg =)

Kram

2 Malleh:

skriven

Så.. Tänkte skriva mitt fina lilla inlägg till dig nu samon!! :)



Hejsan! Malleh heter jag och är en ung vän till Samona! Tänkte gästblogga lite hos henne.

Om man skulle beskriva Samona är hon en överglad tjej, alltid är trevlig och rolig att umgås med! :)

Man blir själv alltid så himla glad av att vara med henne.



Hade hon varit min storasyster, hade hon (enligt mig) varit världens bästa syster. Förstår verkligen inte hur man kan tycka illa om henne överhuvudtaget. Snart blir hon mamma till en , vad jag tror, mycket sööt liten pojke! Hon kommer nog bli en supermamma. Tillsammans med robban och lilla simon blir dem en fin liten familj! Oj.. gud så jag skriver!



Men så alla vet, så är den här kvinnan en av de bästa jag vet. och på ett vänskapligt sett älskar jag henne! Nu vet du de Samona!



Ska nog avrunda här, men hoppas vi ses snart. Ta hand om dig och familjen.



Puss och kram på er!!



// Malleh



såå :D::D

Kommentera här: