Svimfärdig

Ni vet ju redan att jag stack iväg i morse/på förmiddagen för att kolla mammakläder, kom hem med ett helt lass. Hihi! Pinsamt bara när man var där, fick ett blodtrycksfall (trodde jag) så jag höll på att svimma, hon jag handlade kläderna av var verkligen jättetrevlig och bjöd mig på saft och sen tog hon mitt blodtryck, men det var helt normalt så det var tydligen ett blodsockerfall!

Cyklade hem igen och sen rastade jag Lizzie, tog ett äpple för att få i mig något och sen satte jag mig i bilen för att åka till Arlanda stad, Eurostop. Handlade mat till Lizzie och gick till bilen igen för att åka hem, fick samma känsla igen som att jag skulle svimma eller kräkas.. Hm, åkte till McDonalds och köpte en läsk för sockrets skull och två cheeseburgare, en åt jag och en hamnade i väskan. 

Gick bra att åka hem iaf. Vädret ändrades till det sämre - Regn! Usch! Ringde Robban som hade varit i finspång och jobbat och där var det tydligen världens oväder! Vi slapp det iaf.

Kom hem och satte mig i soffan med lite musik. Simon var hos min kompis Pernilla och lekte med hennes son. Så jag råkade slockna i soffan! Haha! Robban ringde sen och undrade vad jag gjorde och berättade att han snart var hemma. Haha! Ja.. Jag svarade jättesnabbt - Jag gör ingenting! Hihi. Han fattade ju att jag slocknat i soffan :P 

Har haft en mysig kväll tillsammans igen och nu ska vi krypa ner i sängen :P Natti natti!

Kommentera här: