Så less...

..på mitt ex som aldrig slutar..
Han fortsätter skicka sms ang Lizzie som vi då köpte tillsammans. Vi gjorde upp att eftersom han inte kunde ta henne så fick jag henne mot att han inte behövde betala försäkringen som kom då han fortfarande hade del i henne..
Han skulle få ha henne och träffa henne så länge han va trevlig och kunde bete sig som folk. Det kunde han ju inte och då blev det så att han inte fick träffa henne.
Nu håller han på och gnäller om pengar, pengar och pengar när allt redan är klart. Vad fattar han inte? Orkar inte hålla på. Dessutom anklagar han mig för otrohet, vilket jag vet inte är sant. Men skit samma. Han får tro vad han vill.
Jag har sagt att han kan få träffa Lizzie med mig och min kille men att han inte får ta med sig henne, det va ingen bra idé tydligen. Han snackar skit och smutskastar min kille och ÄNDÅ försöker jag vara snäll och gå med på att han får träffa henne.
Han säger att han och hans familj och vänner litade på mig osv, alla skrattar åt mig eller vad det nu är. Skrattar bäst som skrattar sist! :P Nej men jag skiter i det, tyvärr är det han själv som sätter sig i en konstig sits.
~
Jag försöker komma på lösningar och få ta massa skit. Jag smutskastar inte honom eller hans nya tjej.
Alla "bevis" på att Lizzie är min finns, sms, mail osv.. Men han kan tydligen inte stå för vad han har sagt eller gjort.
Men vänta, kanske det är så att man "ger" bort något till någon och drygt ett halvår senare ska man ha betalt? Nej, så fungerar det inte riktigt.
~
Jag orkar inte diskutera med någon som inte är mogen nog att kunna föra en diskussion, tyvärr. Nu är det som det är. Alla får tycka vad dom vill.
~
Sen säger han att han inte tycker om att min kille tar hand om Lizzie, men vad gör det? Jag bestämmer väl vad jag vill ang min hund? "Jag hatar att Robban tar hand om hunden JAG har betalat" fick jag i sms, men hallå, VI betalade henne och har gjort upp allt! Pengar igen! Slutsnackat!
~
Jag är lycklig och har aldrig mått så bra som jag gör idag. Planerar inför framtiden och allt rullar på i en helt fantastisk riktning. Inget kan sabba för mig.
Dela
~
Njuter i solen... Fina <3
1 Anonym:

skriven

Skulle byta nr om jag vore i dina kläder..

2 Samona:

skriven

Tro mig, tanken finns..

3 Anonym:

skriven

Skulle ha gjort de för länge sen... Slipper du/ni problem och du kan bara koncentrera dig på ditt fantastiska liv..

4 Samona:

skriven

Så sant så sant..

5 Papps:

skriven

Polisanmäl för trakasseri! Inget annat verkar ju hjälpa!

6 Robban<3:

skriven

Jag håller fullständigt med din pappa älskling, polisanmäl honom så att det tar ett slut någon gång.

Om han har problem med mig så kan han ta det mellan fyra ögon och inte via dator eller sms och visa att man är vuxen och inte ett barn.

Finns här för dig i alla lägen älskling<3 För alltid! Puss

7 Samona:

skriven

Ja, så får det tyvärr bli. Han säger hela tiden att han inte ska höra av sig mer och ska radera mitt nummer men ändå fortsätter det. Bara störande. Men det är självförvållat från hans sida. Inget annat!

Tack älskling, vet att du alltid finns, underbart! :)

Pussar

8 Anonym:

skriven

Svarar du på alla hans sms?

9 Samona:

skriven

Nej det gör jag oftast inte, nu har han dock sagt att han aldrig mer ska prata med mig så då kommer jag ju aldrig prata med honom eller få fler sms därifrån. Skönt!

10 Anonym:

skriven

okej, för om du svarar på alla sms så går de ju inte att anmäla. Men vad skönt för dig att han aldrig mer ska prata med dig, hoppas att han håller det också..

11 Samona:

skriven

Nej, tanken har slagit mig oxå. Men han har tyvärr inte gett upp tror jag, det har varit för mycket lögner från hans sida tidigare. Då oxå för länge sen lovade han att han skulle sluta höra av sig och sen radera mitt nummer. Det har han inte hållt, men alla mail och sms är arkiverade.

12 Pichas blogg!:

skriven

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



SISTA DAGEN FÖR ANMÄLNING ÄR IDAG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!

You go girl!!

Kram/ Piicha

Kommentera här: