Lördag

Dagens:

Kläder: Jeans, linne och en ny vit lång kofta.
Uppgift: Fira farfar på födelsedagen, middag ute med sötnosen!
Låt: Våran låt :)
Tråk: -
Mat: Frukost: Actimell (eller vad den nu hette), Limpa med ägg och te. Lunch: Småplock hos farfar. Middag: Kycklingspett med potatisklyftor och tzatziki.
Aktivitet: Promenader..
Besök: Inte hit..
Mys: Hela dagen har varit så mysig.
Chock/Ironi: Lite ironi: Träffade på Amal och Dagny efter jag och Robban hade ätit och Amal frågar hur jag mår, jag svarar att jag är mätt. Amal säger till Dagny att jag är gravid och blinkar med ögat mot mig (jag har alltid kunnat spänna ut magen så jag ser gravid ut) Jag svarar att ja, jag är gravid. Amal tittar på mig och blinkar igen. Jag upprepar - Men jag ÄR gravid. Hov fick en chock och började skratta och fråga om jag var allvarlig, sen grattar hon. Hihi.
Bästa: Underbar dag
Kritik: Nja.. Ingen.. :P Bara positiva kommentarer. :)
Dagens bild: Lycklig :)

Kommentera här: