Bebis :)

Dagens:

Kläder: Myskläder..
Uppgift: Efter jobbet åkte jag direkt till VC i Kungsängen för att lämna blod till Blodgruppering, älsklingen mötte upp mig där och sen åkte vi till IKEA.
Låt:
Tråk: Seg..
Mat: Frukost: Yoggi, knäcke, banan och te. Lunch: På ett café i jakan. Middag: Pizza, hihi, kan det bli mer onyttigt?
Aktivitet: Sladda på vägarna? :P
Besök: Njae.. Fick besök av 2 personer som ville kolla hur mitt badrum såg ut efter renoveringen eftersom de har ett likadant krångligt avlångt badrum.
Mys: Ja, verkligen! :)
Chock/Ironi: En chock fick nog vissa som såg på facebook/här att jag är gravid :)
Bästa: Att inte behöva dölja något längre!!
Kritik: Massor :P
Dagens bild: Ja, jag tänkte lägga upp en bild på min mage innan jag blev gravid, eller ja, precis när jag fått reda på det. :)

Älskar dig så mycket Robban, längtar tills våran lilla bebis kommer ut och får se världen!

1 Mina:

skriven

Det hade jag ju redan listat ut. ;-)

Grattis!!!

2 Samona:

skriven

Hihi! Jag förstod det :P

Tack ska du ha! :)

3 Din kille <3:

skriven

Ja nu har vi äntligen släppt på nyheten älskling :) Hahahaha, det blev ju världens hulabalua på facen nu oxå :P Kul!!!

Din mage var inte så stor på bilden, men snart så ska vi ju lägga ut lite färskare bilder, ellerhur söt ;) Hihi!



Älskar dig så otroligt mycket oxå min kära <3 Pussar och mys!

4 Samona:

skriven

Ja, det känns väldigt bra :)

Haha, mm.. Pluffsiga bilder eller? :P

5 Angelica:

skriven

Grattis till er, hade d på känn faktiskt att du hade en bulle i ugnen, men vågade inte säga nå....

Håller tummarna för att allt kommer gå bra...

Tänk sen när du börjar få lite större bebismage, d kommer bli så mysigt å sitta å känna å få se hur bebis rör sej i magen å så ... Man saknar magen den lite efteråt...haha=)... Kram

6 Marre:

skriven

grattis grattis då =) nu e de väl bara jag kvar snart antar jag! jäkla perkele! haha ;) puss å kram på er! :P

7 ROBINA ^^:

skriven

Okej! Min fredag var seg. Sovit bort hela eftermiddagen och kvällen.. :P Haft en bra start på lördagen då? :D

8 Samona:

skriven

Angelica: Ja, Jocke försa sig ju men jag vet inte om du hann märka något.. :P Hoppas verkligen att allt går vägen nu, såg hjärtslag i v 7 redan och jag har gått upp några kilo. Hoppas hoppas! :) Kram kram



Marre: Ja, nu får du sätta igång mannen!! Hihi! Tack ska du ha! Puss o kram

9 Angelica:

skriven

Samona ja hörde faktiskt inte när Jocke sa d...

Men ja ha haft d på känn ett tag..Ååå så sött å höra hjärtljud så tidigt=). Men Grattis en en gång.. Vilken vecka e du i?? Ska ni kolla kön? puss å kram

10 Samona:

skriven

Haha okey :P

Hur kunde du känna det? :P Syns på mitt konstanta leende kanske? Hihi!

Ja, det va mysigt att se :)

Tack! Jag är i v12 (11+5) nu.. Nej, här blir det en överraskning :) Kollade du kön? Puss o kramis

11 Angelica:

skriven

Ja du log rätt mkt å så, men e juh inte så konstigt heller=)...

ååå mysigt...=).. Ja vi kollade kön, vi kunde inte hålla oss.hehe...

puss å kram

12 Samona:

skriven

Hihi! Ja, svårt att låta bli att le :P

Puss o kram

13 R O B I N A :):

skriven

:) Haft en bra måndag? =D

Kommentera här: