Onödig fakta

Sitter på jobbet och hittade denna på en annans blogg.. Bara tvungen i brist på annat :P

Du heter: Samona
Smeknamn: Moni, Sammi, Älskling..
Låt som när du är ledsen sörjer till: Beror på vad jag sörjer till..
Beroende av: Vänner + Familjen.
Vad tror folk om dig: Ehh.. Beror på vem man frågar :P
Stämmer det: Beror på vem som svarar :P
Vad får du oftast komplimanger för: Ögonen, ansiktet.
Hur imponerar man på dig: Behöver inte imponera, bara vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv: Ja, det händer väl.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Hihi, kan jag ju inte skriva här.. ;)
Var bor du: Hemma hos mig.
Trivs du där: Jepp.
Äger du några converse: Nix.
Är du allergisk mot något: Oj, jepp.. Massor.
Hur svarar du i mobilen: Hallooo
Antal timmar sömn inatt: 6 kanske.
Brukar du komma i tid: Ja.
När mår du bra: När jag är med dom som står mig nära..
När blev du fotad senast: Igår tror jag eller i förrgår kanske.
Hur känner du dig nu: Lite sliten men annars bra, glad..
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, rosa typ..
Vad tycker du om fötter: Bebisfötter, MUMS!
Vad saknar du: Hm.. Inget speciellt tror jag..
Hade du en bra kväll igår: Absolut.
Favorit dryck på morgonen: KAFFE!
Rakar du benen: Nej, vaxar..
När brukar du oftast gå och lägga dig: I tid om jag jobbar, annars när jag e trött :P.
Är du blyg: Nej.
Sysslar du med någon idrott: Inlines - Cykling.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Har du spytt offentligt: Ja, när jag blev sjuk i 3 månader.
Är du nöjd med ditt liv: Nu är jag.
Är du bortskämd: Jag va det som enda barnet, men inte nu.
Vad gör du i morgon: Ombesiktiga bilen, kanske kasta lite skräp från badrumsrenoveringen och senare ta det lugnt <3
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jag vet inte.
Vad längtar du till: Framtiden ;)
Har du bra vänner och äkta vänskap: JA!
Vad använder du för schampo: Herbamal Essences oftast..
Hur gammal är du: 24.
Tycker du om någon just nu: Tycker om? Absolut!
Gröna eller röda äpplen: Gröna till äppelpaj.. :P
Gillar du golf: Nix.
Vilken tid gick du upp idag: 7
Har du sovit i din egen säng inatt: Mhm.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Är det okej att gråta: Ja, det e väl helt normalt?
När grät du senast: Vet inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Fixa ordning hemma, spara.
Bär du glasögon eller linser: Solglasögon ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
Har du piercing: Flera..
Vill du gifta dig: Ja det vill jag.
Vill du ha barn: Jepp.
Solar du ofta: När jag hinner.
Är du bra på att laga mat: Dom påstår det.
Är du flygrädd: Nja.. Gillar inte starten..
Hur vig är du: Ganska :P
Är du musikalisk: "Sjunger hellre än bra"
Vad dricker du helst när du är törstig: Citron-vatten eller juice
Vilken är din favoritglass: Magnum mandel tror jag
Tror du på ett liv efter döden? Liv och liv, då är man ju död. Tror något men vet inte vad..
Tycker du om sushi? Nej.
Vad äter du helst när du ser på film: Nafsar på.. haha.. Ehrm.. Popcorn?
Har du tandläkarskräck: Lite..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Grön-blåaktiga
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jaa.
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag med min vovve.
Senaste låt du hörde: Whiskey Lullaby - Brad Paisley & Alison Krauss <3
Du heter: Samona
Smeknamn: Moni, Sammi, Älskling..
Låt som när du är ledsen sörjer till: Beror på vad jag sörjer till..
Beroende av: Vänner + Familjen.
Vad tror folk om dig: Ehh.. Beror på vem man frågar :P
Stämmer det: Beror på vem som svarar :P
Vad får du oftast komplimanger för: Ögonen, ansiktet.
Hur imponerar man på dig: Behöver inte imponera, bara vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv: Ja, det händer väl.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Hihi, kan jag ju inte skriva här.. ;)
Var bor du: Hemma hos mig.
Trivs du där: Jepp.
Äger du några converse: Nix.
Är du allergisk mot något: Oj, jepp.. Massor.
Hur svarar du i mobilen: Hallooo
Antal timmar sömn inatt: 6 kanske.
Brukar du komma i tid: Ja.
När mår du bra: När jag är med dom som står mig nära..
När blev du fotad senast: Igår tror jag eller i förrgår kanske.
Hur känner du dig nu: Lite sliten men annars bra, glad..
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, rosa typ..
~
Vad tycker du om fötter: Bebisfötter, MUMS!
Vad saknar du: Hm.. Inget speciellt tror jag..
Hade du en bra kväll igår: Absolut.
Favorit dryck på morgonen: KAFFE!
Rakar du benen: Nej, vaxar..
När brukar du oftast gå och lägga dig: I tid om jag jobbar, annars när jag e trött :P.
~
Är du blyg: Nej.
Sysslar du med någon idrott: Inlines - Cykling.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Har du spytt offentligt: Ja, när jag blev sjuk i 3 månader.
Är du nöjd med ditt liv: Nu är jag.
Är du bortskämd: Jag va det som enda barnet, men inte nu.
Vad gör du i morgon: Ombesiktiga bilen, kanske kasta lite skräp från badrumsrenoveringen och senare ta det lugnt <3
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Jag vet inte.
Vad längtar du till: Framtiden ;)
Har du bra vänner och äkta vänskap: JA!
Vad använder du för schampo: Herbamal Essences oftast..
Hur gammal är du: 24.
Tycker du om någon just nu: Tycker om? Absolut!
Gröna eller röda äpplen: Gröna till äppelpaj.. :P
Gillar du golf: Nix.
Vilken tid gick du upp idag: 7
Har du sovit i din egen säng inatt: Mhm.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
~
Är det okej att gråta: Ja, det e väl helt normalt?
När grät du senast: Vet inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Fixa ordning hemma, spara.
Bär du glasögon eller linser: Solglasögon ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
Har du piercing: Flera..
Vill du gifta dig: Ja det vill jag.
Vill du ha barn: Jepp.
Solar du ofta: När jag hinner.
Är du bra på att laga mat: Dom påstår det.
Är du flygrädd: Nja.. Gillar inte starten..
Hur vig är du: Tillräckligt :P
Är du musikalisk: "Sjunger hellre än bra"
Vad dricker du helst när du är törstig: Citron-vatten eller juice
Vilken är din favoritglass: Magnum mandel tror jag
Tror du på ett liv efter döden? Liv och liv, då är man ju död. Tror något men vet inte vad..
Tycker du om sushi? Nej.
Vad äter du helst när du ser på film: Nafsar på.. haha.. Ehrm.. Popcorn?
Har du tandläkarskräck: Lite..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Grön-blåaktiga
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jaa.
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag med min vovve.
Senaste låt du hörde: Whiskey Lullaby - Brad Paisley & Alison Krauss <3

Kommentera här: