Saknad <3

Hur kan man sakna någon så otroligt mycket? Att behöva säga hejdå till den man älskar så mycket är nog det värsta som finns. Nu har det gått 3 dagar utan dig och det känns verkligen..
Din närhet, dina varma kramar, ditt leende på morgonen när man vaknar bredvid dig och hör "godmorgon älskling", en mysig kaffe på balkongen, eller bara att kunna se dig eller kunna höra din röst.. Usch vad det är jobbigt utan dig älskling. Vill ha dig med mig!
Har aldrig känt så här tidigare, du gör mig så otroligt lycklig!
Framtiden är vår! ♥
1 Din kille <3:

skriven

Du är helt underbar min älskade Samona!

Håller verkligen med dig, det svåraste är att behöva säga hejdå och veta att det kommer att dröja innan man ser varandra igen, sista gången vi ser varandra i ögonen och kysser varandra, känner närheten och värmen av kärlek på länge.

Känslan att älskas av dig är obeskrivligt underbar, du är den jag väntat på i mitt liv och kan inte se en framtid utan dig.

Dom 3 dagar som har passerat nu är en fruktansvärd längtan, längtan att få känna dina hjärtslag mot mitt bröst, ömt sätta min hand mot ditt vackra ansikte och tala om hur mycket jag älskar dig, få kyssa dig godnatt och dra mina fingrar genom ditt hår innan du somnar och få se ditt undrbara leende på morgonen.

Att få sitta och flörta med dig på balkongen med en kopp kaffe på morgonen är inget annat än underbart ;)

Saknaden är enorm efter dig också älskling, att är så tomt utan dig i min vardag....

Älskar dig så himla mycket hjärtat!

Kyssar och kramar!



/Din Robban!

2 Samona:

skriven

Du skriver så fint.. Du värmer mitt hjärta även fast vi är långt ifrån varandra. Älskar dig så mycket!!

Pussar o kramar

/Din för alltid

Kommentera här: