Kista

Sov knappt på jobbet inatt, hade fortfarande ont. På morgonen verkade det försvinna iaf och det höll sig ett tag.
Pratade med Marie som skulle till Kista, tog med Johannes, Simon och Malleh dit. Mötte upp Jocke och Marie och sen gick vi runt ett bra tag.
Jag såg en jättefin tröja som passade Simon jättebra, han köpte den såklart :)
Malleh hittade oxå en fin tröja som finns på hennes blogg :)

Stannade vid Waynes, det är ju tradition. :D Iaf för mig och Marie.



Fina Marie :)



Åkte hem till Mamma sen för att hämta Lizzie och lämna av Simon och Malleh, Lizzie blev så glad när vi kom att hon skulle stanna och leka.





Johannes tog Lizzie och gick hem så jag fick köra bilen.. Fick ont i ljumsken igen strax före jag åkte hem.
Fixade en soppa till Johannes för jag orkade verkligen inte åka och handla och göra mat.
Magen började kurra senare på kvällen och helt plötsligt kommer Johannes hem med en sallad till mig. Va gulligt. Tack så mycket!

1 Johannes:

skriven

Det var trevligt i Kista. :-)

Jag kände mig dock rätt seg ett tag, men det gick bra ändå. Du hittade faktiskt en tröja till mig också. :-P Det slutade ju med att jag köpte den. Du är duktig du på att hitta fina saker.

Tack för soppan du gjorde till mig. Klart jag köpte en sallad till dig. :-) vad gör man inte för sin älskade flickvän som man verkligen bryr sig om. :-)

Puss

Kommentera här: