Va inte ledsen..

Var inte ledsen lilla mamma vi var tvungna att gå, den dagen det hände slutade våra hjärtan att slå.

Älskade pappa, vårat liv blev blev så kort ta hand om varandra när vi nu flyger bort.

Jag vet att ni gråter, det finns ingen tröst, men lyssna till ditt hjärta ni kommer höra vår röst.

Vi finns inte bland er men vi finns här ändå, vi hör er och vi älskar er så... ♥

1 Ihngela:

skriven

Usch, älskade lilla vän jag lider med er så :(

Skickar återigen miljoner styrkekramar till er! Och även om det kanske inte känns så just nu så kommer man vidare.

Som jag sa förut så finns det nog inga ord som kan lindra er sorg just nu, men mina tankar är hos er.

Många varma kramar till er båda <3 <3

2 Samona:

skriven

Tack vännen ♥

3 Mina:

skriven

Jag är så ledsen för eran skull.

Jag har själv ett missfall i bagaget.

Ta hand om er. Kram.

4 Farfar & Liza:

skriven

Kan inte låta bli att vara ledsna. Att vara ledsen kanske hjälper en del i sorgen. Ni kommer säkert fram till lyckligare dagar. Vi tänker på er och önskar en fin framtid./Kramar till er båda

5 Sussie Ch:

skriven

Lilla vän så ledsen jag blir för er skull...var tillsammans och stötta varandra...många kramar till er båda



Många varma styrkekramar

Sussie

6 angelica:

skriven

beklagar verkligen. <3

7 Samona:

skriven

Tack för alla kommentarer.. Inte var/är det lätt..

Men vi försöker blicka framåt och ta dagen som den kommer för tillfället.



Kramar till alla ♥

8 Helene:

skriven

Beklagar verkligen!!!

Kommentera här: