Bulgarien

Nu är jag hemkommen från 2 veckor i Nessebar, Bulgarien.
Jag åkte ner med min bror och hans tjej, mamma och hennes Mitko va redan där.
Har haft underbart väder hela resan, temperaturen har legat på 28 - 38 grader varje dag, nätterna har varit varma och riktigt tropiska. Har saknat min älskling hela tiden, men nästa gång får han faktiskt följa med!
Har varit mycket på stranden, shoppat en hel del. Hälsat på min nya lillebror som kommer hit i oktober förhoppningsvis.. Lägger in en bild på honom, Julian.
En kväll tog jag ur flätorna jag gjorde där nere. Fick världens frisyr, ser ut som om man har krusat hela håret, förstår inte dom som tycker att det är snyggt! Hahahaha!
Det blev en hel del kvällspromenader och jag gick med kameran i högsta hugg.. Hittade fina blommor!
Åkte högt upp i bergen till Varna en dag för att se en delfin-show.. Så fina djur..
Hittade en bil jag ville ha med mig hem.... Men men... En annan gång kanske :P
Har lagt ut bilder på Bilddagboken, orkar inte lägga upp en massa i bloggen men klicka HÄR så får ni se, bara att klicka sig framåt..

Kommentera här: