Tankarna..

Just nu i detta ögonblick mår jag skit.. Jag orkar inte behöva förklara för personer som inte förstår.. Jag menar.. Hur får man någon att förstå som verkligen vägrar fatta?!

Jag har försökt, personen säger att "ja, jag förstår" och sen kommer en kommentar som bevisar att det fullkomligt inte finns ett uns av förståelse överhuvudtaget!
Hopplöst fall.. Jag har iaf gjort mitt..
Jag tänker inte leva och må skit så nu gör jag det jag känner att jag måste göra - jag pausar.
Tack till mina vänner som har hört av sig och finns för mig.. Ni vet vilka ni e..


1 Ihngela:

skriven

Men usch det låter inte bra:(

Skickar mina kramar till dej <3

2 Johannes:

skriven

Är jätteledsen över det här. Jag älskar dig obeskrivligt mycket och hoppas vi kan lösa detta gemensamt. Vill inget hellre än att se dig lycklig.



Vi ska tillbaks dit vi en gång var.

3 Samona:

skriven

Johannes: Jag vill inte diskutera detta mer med dig. Det här är inte heller platsen.

Jag står fast vid mitt beslut och du vet varför, samt att du har gjort saker som har lett till detta.

4 Pappa:

skriven

Jag tror att man måste tänka på sig själv i första hand. Mår man själv bra så är det bäst för sin omgivning. Gör som du känner och vill Samona. Du vet att jag står bakom dig i varje beslut du tar.

Kommentera här: