Blåsigt..

Idag har jag suttit och tittat på True Blood-serien. Inte hela såklart men f*n va bra den är, man fastnar totalt..

Hm, släppte iaf taget om serien och hämtade Ludde, gick i skogen i en timme igen. Härligt, solen tittade fram då och då men det blåste tyvärr en hel del.



En flörtig vovve

Sen gick vi hem och jag fixade hemma, bytt sängkläder och tvättat.

Känner mig nere.. Usch.. Diskussioner som inte leder någonstans.. jaja.. ska snart till stinsen och köpa en sak som jag har tänkt ut till Isabelle (min guddotter) som fyller 1 år på söndag.
Får skriva sen vad det är eftersom hennes mamma säkert läser bloggen ;)

UPPDATERING: Har varit och handlat 2 nya tröjor till mig, present till Isabelle och Lizzie (godis) samt min älskade latte och en Subwaymacka :)
Nu blir det True Blood och en kopp te, och eventuellt en alvedon för att stilla migränen.. :S

Kommentera här: